tisdag 7 augusti 2012

Framtiden

Jag driver redan idag ett företag inom webbutveckling, skulle gärna jobba heltid med det så jag kunde bestämma över dagarna själv. Men nackdelen med att jobba heltid är att jag skulle tappa den sociala samvaron man har på en arbetsplats om jag istället satt hemma.

Egentligen skulle jag vilja äga några hyresfastigheter att syssla med på dagarna. Det krävs en del pengar i insats för att nå dit och det är ditåt jag är på väg! Det finns fortfarande mindre hyreshus till bra priser omkring staden där jag bor.

En annan sak jag skulle vilja göra är att driva en camping, jag vet inte riktigt varför men det är något som tilltalar mig med att driva en camping eller motsvarande turistanläggning. Dessvärre är det likadant där att om man ska köpa något som går att leva på är det en ganska hög insats. Att starta en ny camping är inte heller en billig historia så det bästa är om man kan hitta en mindre fungerande camping. Där man inte behöver göra några större renoveringar de första åren.

Men för att nå till något av det ovan nämnda måste jag får ihop en insats att putta in när jag väl hittar något intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar